Sy'Nota Kaizumi

Friday, March 18, 2011

My Lovely Sister

Assalamualaikum semua ^^,v . 
aku ada adik yang chomel. dia wujud dalam hidup aku daripada facebook.. masa tu aku tengah sibuk melayan blog  dan facebook.. tiba2 adik aku ni dia hantar something dekat wall aku.. she said "Abg, leyh jd abg angkat x?" . Dengan kepetakkan otak aku.. aku pikir, "ada juga orang nak dekat mamat macam aku ni".. than, aku pun terima dengan rela. huhu  ^^!




(Elaine Lee)
Adik aku ni Chinese.. Tak kisah lah dia agama apa pun. bangsa apa pun. janji aku sayang dia macam adik kandung aku <3 .. Kalau korang nak tahulah kan kan.. ni first time! aku accept and ada adik angkat. uhuuu ~ Adik aku chomel! sweet sangat2 ^^,! 
Perhatian! kalau siapa2 nak kawan dengan adik aku boleh sahaja.. tapi!! jangan buat adik aku menagis!! ingat!.. Kalau aku dapat tahu.. Aku saman korang belanja makan je . Ingat!(upin&ipin) . I hope u always remember me lovely sister .


My Fan Page

0 comments: