Sy'Nota Kaizumi

Friday, March 18, 2011

Aku (...) Ep-2

(ShahfirulNizam Bin. Zakaria)

Assalamualaikum kawan2, kita sambung lagi erk.. Cerita pasal diri aku yang hina ini. Tang mana hari tu aku berhenti cerita erk?.. Ouh yea! bantuan atau lebih formal orang pangil support.. support dari siapa yang aku dapat? ha. hampeh! =.=" . Hidup aku semakin lama. semakin gelap. bila aku dapat lihat cahaya, cahaya itu hilang.. entah ke mana cahaya itu.. aku bersyukur kerana aku masih ada peluang untuk hidup.. walaupun hidup aku ini sentiasa bermasalah.. sentiasa huru hara.. hurm, kawan2 sahajalah tempat aku dapat melupakan masalah aku. dalam masa yang sama. aku berfikir bagaimana nak selesaikan masalah diri aku.. perlu ke aku minta bantuan daripada kawan2 aku? aku kalau boleh tak nak orang tahu masalah aku. biarlah aku mendegar masalah kawan2.. kerana, aku tahu.. daripada masalah kawan aku yg aku dengar itu.. pasti ada serba sedikit tempis pada aku.. mungkin aku boleh nasihat dia.. dalam pada masa yang sama, aku nasihatkan diri aku sekali.. hurm, lupakan pasal masalah.. hidup aku mungkin akan berubah apabila aku berfikiran matang, berfikiran fositif.. keyh2.. Enough .. hurm, sekarang aku hampir2 berhenti merokok.. nak tahu sebab apa? sebab kawan2 BLOGGER!, thx a lot yea kawan2 blogger ku.. korang selalu buat aku asik ketawa,gembira.. adakalanya, tiba2, Gedix . ops.. xdpt bce an an.. uhuu :D .. korang memang the best. jelouse la tgk korang punya blog.. cantik2 semua. tak macam aku. 100% hampeh =.=" membosankan :(  . tapi, petang tadi.. ada someone ni dia puji blog aku.. dia cakap lagu dekat blog aku melayan.. betul ke? ha! Primadona(click kt nama) . uhuuu.. tak percaya yang dia cakap macam tu? nah! amik !!

(bukti yang kukuh!~)

tak percaya lagi, korang pergi la tanya.. haha.. eh? da lari da topic? sorry2.. kalau korang nak tau apa yang akan berlaku pada diri aku masa akan datang.. rajin2 la jenguk blog aku ^^,v
kawan2 semua doakan lah aku berjaya yea! walaupun tanpa sekeping sijil yang berharga..
jumpa lagi yea kawan2! bye!~ Assalamualaikum

0 comments: