Sy'Nota Kaizumi

Friday, April 8, 2011

HAPPY BIRTHDAY

(GAMBAR HIASAN)
Happy Birthday To Me.. Happy Birthday To Me.. Happy Birthday To Shahfirul Nizam.. Happy Birthday To Me . Yeah! Yeah !  . Dah habis hari yang membuat aku menjadi gila gila dan gila.. okey!, aku sekarang da berumur 7tahun . Eh??! silap2... sekarang aku da berumur 17tahun . Wah! OhMyGoShss!!.. saya da tua! Tidak!!!.. haha.. abis la, Saham jatuh 31.22% . hurmm. Best sangat 7/4 tahun nie!!. kawan2 aku semua nya gila2.. abis aku, tepung+telur+air=Sendiri paham. pergh! nasib baik la masjid de tempat mandi.. kalau tidak.. tak tahu pe jadi dekat aku sekarang nie.. hurm.. SUMPAH! aku happy!! terima kasih kawan2 and xspecially my "Gurlz"Friend".. Muahx! sayang tahap gaban kat korang. Terima kasih kawan2 sebab belanja aku makan.. bagi aku hadiah.. aku hargai sangat2!!. Terima kasih Sahabat2 aku !!.. korang memang Sahabat yang tidak ada tolak bandingnya!!... Insyaallah, kalau aku berjaya... korang dapat sebahagian kejayaan aku yea !!.. doakan yea kawan2.. 
Mak!! Saya sayang mak sangat22!!. terima kasih sebab talipon tadi.. mak jangan risau keyh.. adik selamat kat sini.. 

Thx yea dekat siapa2 yang da wish aku!!
thx a lot of the ring

0 comments: