Sy'Nota Kaizumi

Wednesday, March 16, 2011

Kejamnya!

(apakah anda fikirkan dan apakah perasaan anda, apabila melihat satu tubuh badan manusia yang tidak berdosa di buang sebegini rupa?)

KEJAM!! tergamak kau mengugurkan bayi itu! YA ALLAH. kenapakah dunia ini umpama neraka bagi bayi dan orang yang tidak berdosa YA ALLAH.. sedang asik aku melayan Facebook.. tiba2.. aku tergamam dengan  seseorang ni.. tapi, tak tahu la betul atau tidak dia anak datuk.. mungkin lah.. malas nak fikirkan pasal anak orang.. TP! yang buat aku tak puas hati dengan apa yang dia chat dengan someone ni.. die ada taip sesuatu yang agak dingin untuk  diceritakan dan dibaca.. mungkin orang jiwa macam aku ni cepat tersentuh dengan benda "HARAM" nie! .. 


(click kalau nak baca dengan jelas)

Lihat! apa pegakuan yang anak dato' ini ?! Hey! wTh bEb!!! dunia memang da berubah dari segi iklim dan tingkah laku manusia.. tingkah laku manusia yang tidak bertanggungjawab! ADAM.. kenapa kau begitu kejam dengan wanita? kenapa selepas kau memuaskan nafsu kau, lalu kau meninggalkan hawa yang lemah itu.. tidakkah kau tahu bahawa nafsu kau itu telah membuat hawa itu dalam kesakitan?! terseksa! Kejamnya, wahai manusia(adam).. berani buat, berani lah kau tanggung.. korang nak tahu apa yang telah anak dato' itu katakan selepas aku bertanya.. "npe xsuke? skrg nie cm mne adik gugurkan? xsakit ke?"

(Click kalau nak baca dengan jelas)

wow! kalau kayak gini.. emang bisa untuk aku ngndungkan ramai perempuan, than suruh bapak aku baya dekat perempuan tu suruh gugurkan.. ingatlah wahai umah Nabi muhamad .. bahawa kita sumua telah dipesan oleh baginda.. bahawa jagalah kaum hawa yang lemah.. ish! kalau aku jumpa "papa" lelaki tu.. dua2 aku bunuh.. kejam2.. walaupun aku ini lelaki a.k.a adam.. jahat lagi aku ni.. tak tergamak untuk aku membunuh bayi yang tidak berdosa.. ingat lah.. kalau kawan2 kita ada yang nak gugurkan bayi.. sebaiknya halang! sebelum anda dan kawan anda berdosa!! INGAT!! orang yang bersubahat dosa dia lagi banyk daripada orang yang buat dosa itu.. wahai kawan2 dan sahabat2 aku.. fikirkan lah.. dunia sudah mahu kiamat.. dosa2 kalian sudah berapa buku tidak ditebus.. fikir2kan lah.. renung2kan lah.. selamat beramal.. Assalamualaikum :)


0 comments: